.måndag

5/31/2010 09:14:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag undrar vad jag går på. Förra natten sov jag säkerligen en 5 timmar i alla fall, i natt har jag nog fått ihop fyra. Ändå är jag pigg nu. Vaknade vid sex i morse och har varit uppe sen dess. Svante vaknade vid sju och kunde inte somna om så vid åtta ville han upp. Nu sover han… haha. Han försökte i alla fall vara lite morgonpigg.

På tal om Svante. Igår kom vi fram till att han nog har ett partytricks som är rätt så bra. Har inte tänkt på det förut, att det skulle vara nåt särskilt med det men barnvakterna var ju så imponerade av honom i helgen. Vad är det då? Jo… han snyter sig! Haha. Sätter man en pappersbit framför näsan på honom så fräser han som bara den. Skitbra faktiskt, och den där Näsfridan vi köpte är ju rätt så onödig (men den fungerar bra om man behöver använda den). Undrar vem han släktar på……….

Idag är det invägning och mätning som gäller. Jag gissar på 77 cm och 10 kg blankt. Enkelt och bra.

Update: Johan gissar på 75,5 cm och 10,5 kilo!

Ska passa på att ta en dusch medan barnen sover..

 

Later

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Jessica on 31 maj 2010 kl. 11:23

Ja vet, ja veeet sin pappa så klart hihihi

Comment by Unknown on 31 maj 2010 kl. 13:16

=)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers