.fredag

5/07/2010 11:25:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Men varför så butter?

Jag blir det när jag känner mig ensam i min strävan mot vissa mål. Fatta att saker och ting inte händer av sig själv, man måste anstränga sig lite ibland!

Vet inte riktigt hur det gått i natt och imorse med hästarna, de var redan ute när jag och Svanten skulle släppa ut dem. Men jag antar att det har gått bra.

Oliva är och fiskar med morfarn idag, det gillar hon mycket. Svante sover, han vaknade lite i natt också, men den här gången kunde han ju somna om lite snabbare i alla fall.

Nu ska jag i alla fall hoppa i duschen, låta lite av nattens demoner rinna av mig. Sen ska jag gå ut och sätta mig i den varma sköna solen en stund. Det är ju bara så härligt!

 

Later.

1 hälsningar:

johan on 7 maj 2010 kl. 13:13

bella var hur lugn som helst när jag kom in i stallet och inga problem när jag skulle ta ut henne.
Hon ropade lite från hagen när jag hämtade pion. Pion lätt henne inte äta direkt utan ville först smaka lite hö men sen fick B lite mjölk.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers