.saturday

5/08/2010 02:04:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Perfekt dag. Så här vill jag ha varje morgon: Vaknade strax före åtta, åt en snabb frukost på stående fot i köket, hoppade i ridstövlarna och for ut och red i den underbara morgonsolen. Lockade ut resten av familjen då jag kom tillbaka, vi har suttit/legat ute i solen och myst hela förmiddan.

Nu har vi lunchat, duschat/badat och är på väg till svärisarna.  Ikväll stundar SPA-kväll med bästa M så den här dagen kan väl bara inte bli fel? Var förresten på Ekospa igår och fick en superhärlig ljusmassage all-over och tog en snabbpedikyr så jag har redan tjuvstartat Spaandet. Kan verkligen rekommenderas. Verkligen alltså.

Imorgon stundar andra uppdrag. Då är jag domare på en dressyrtävling och det var riktigt länge sedan så det ska bli kul. Har uppdaterat mig lite på dressyrprogrammet, ett är helt nytt för i år, och ett annat var nytt förra året så för mig är det bara nyheter med andra ord. Kul med nya program dock, inte en dag för tidigt!

 

Later.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers