.torsdag!

5/27/2010 11:08:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Okey. Stor framgång. Jag GLÖMDE bort spindeln igår. Gick och la mig och somnade efter en halvtimme på spikmattan.

Det ni.

Sedan behöver vi inte nämna att jag vaknade strax efter fyra, såg spindeln där i fönstret och kunde inte somna om. Olivia hade sparkat ut Johan så han låg i hennes säng. Svante vaknade efter en stund. Fick en flaska och somnade om. Det gjort inte jag. Jag låg där och lyssnade på min ljudbok och försökte sova trots mördarspindel i fönstret. Johans väckare började plinga vid sextiden. Han snoozade sjuttiarton gånger. Mycket irriterande. Men bra bok. Ska nog lägga mig här i soffan och snooza själv en stund medan lillebror sover och O är på dagis. Ska bara fixa några grejor först.

 

Later.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers