.tuesday

11/17/2009 02:17:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Dagens Dubbel

[ SENASTE ]
1. Kompis du träffade: tror inte jag träffat nån sen Sara & Anna i stallet i lördags?
2. Personen du pratade med: Johan
3. Du fick SMS av: Maria
4. Du kramade: Svante

[ IDAG ]
5. Kläder: Undies. Mjukbrallor och en t-shirt                                                                                                                                                                                         . 6.Bättre än igår: vädret är kanske lite bättre?

[ IMORGON ]
7. Är det: Klart & kallt. Köket har torkat upp och jag har massor med energi.                                         8. Planer: Ev. babysim? Fixa inför dop.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Inte vad jag vet.

[ FAVORIT ]
10. Nummer: 21
11. Färg: Grönt
12. Årstid: Vårvinter och sommar
13. Saknar du någon? Mig själv litegrann. Orkar inte riktigt hålla det tempo som jag brukar. 
14. Humör för tillfället? Förvånansvärt bra.

[ FRÅGOR & SVAR ]
15. Det första du gjorde idag: Ammade mitt matvrak till son – as usual.
16. Vad åt du sist? En mellanmålsbar.
17. Vad irriterar du dig på? Snål-XXXXX.
18. Tror du på distansförållanden? Jag gör det.
19. Vem tänker du på just nu? Min kompis Amra som tydligen lever livet på Filj-öarna just nu. Tråkigt? Not so much skulle jag tro.
20. Tror du att personen tänker på dig med? Inte just nu hahaha                                                           21. Vart reste du sist? Definiera resa. Senaste övernattningen var ju hos syster för ett par veckor sedan                                                                                                                                                                 22. Vad gjorde du igår kväll? Bakade, åt middag, slet golvmatta. Svor litegranna också tror jag. Läste IKEA-katalogen.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Min mamma tror jag. Mest.. till utseendet iaf. Inte till längden dock.                                                                                                                                                  24. Ler du ofta? Det händer, det händer
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Idag säger jag kreativitet.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Alltid. Jag har fått det också några gånger.
27. I vems säng sov du i igår natt? Min egen
28. Vilken färg har din tröja? Grå

DAGENS VILL HA: ett nytt köksgolv svarade jag senast jag fyllde i den här listan. Be careful what you wish for. Lika bra att sikta in sig på ett nytt kök då.
DAGENS KLÄDSEL: se ovan
DAGENS SMINK: lite concealer                                                                                                                  DAGENS FRISYR: Nytvättat och kammat för en gångs skull.
DAGENS HÄNDELSE: När jag körde till Norsjö för att hämta paket, bara för att komma på att det är stängt, precis i samma sekund som jag är framme…
DAGENS LÅT: Beautiful Boy som jag ville ha på Svantes dop. Tyvärr fick vi banta lite i programmet så den kommer inte med… Men jag får spela den för Svante istället.

DAGENS PLANER: Hämta paket.
DAGENS SAKNAD: se ovan
DAGENS DUMMASTE: Kopparrör som inte håller i mer än 18 år. Tycker det är lite dåligt faktiskt.    DAGENS SJUKA: Johan har knorr på svansen. Nej, men han har fått sin spruta idag! Bara Olivisen kvar då.. och min nr. 2.
DAGENS DROG: spikmattan -
DAGENS ROLIGASTE: Svante, jag får kramp i armarna av att busa med honom men det finns inget underbarare än pärlande bebisskratt. Prova att INTE skratta med! 
DAGENS FAVORIT: barnen!
DAGENS KÖP: Håll tummarna för att nya ridstövlarna passar, sen är det lite dopsaker i de andra paketen.. 
DAGENS HUMÖR: balanserat och bra
DAGENS ORD: förväntansfull

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 17 november 2009 kl. 19:57

Du behöver inte ta spruta nr 2 sa dom på sjukan/mordin

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers