.OK

11/23/2009 03:13:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

ja det är klart han fick sin OK-stämpel (inte bokstavligen)! 7555 g och 65 cm Svante har vi nu. Han följer sin kurva perfekt och det är så skönt. Fast skulle tro att han blev lite lättare när vi kom till morfar sen, för där blev det bajs-fest efter en veckas uppehåll… hehe. Svante kommer att hata mig som skriver sånt här. Frågade lite om hans prickar, nånting jag stoppar i mig verkar han bli lite prickig av, men gu vet vad.. hänger inte ihop med de övriga eksemen. Det trodde hon inte var något att bekymra sig över, det räcker med att vi plockat bort det vi vet – man kan ju inte ta bort allt. Det är ju inget som han verkar besvärad av heller.

DSC_0730 DSC_0731 DSC_0732

Olivia fick sin spruta också, så nu är hela familjen Lundström vaccinerad i den mån det är möjligt. Lillkillen är ju för liten än. Men förhoppningsvis klarar han sig när resten gör det. lite bättre skyddad är han ju.

Det var spännande att ta sig från gården förresten! Det har ju toksnöat i natt alltså. tung snö dessutom. Plogade mig ner till vägen med bilen, men där var en plogkant på en halvmeter som inte fanns där när Johan åkte imorse. Fick ta sats och hoppa ut med bilen, och hoppas att ingen bil skulle komma. Vi tog oss iväg, men jag insåg rätt snabbt att vi aldrig skulle ta oss tillbaka. Så grannen fick rycka ut med traktorn och skotta bort plogkanten, medan vi höll oss i Norsjö. Tur man har goda grannar!

 

Later

Etiketter: , , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers