.tuesday

11/10/2009 02:53:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

igen vidare bra dag så här långt. Huvudvärk, trött som tusan, får inte igåg hemnätverket så jag kan inte skriva ut något, åkte till norsjö men där var ingen hemma så jag kunde inte skriva ut där  heller, barnen sover i otakt (Svante 11-12, Olivia 12-13, Svante 14.30 – ?), ingen ved i pannrummet, svinkallt och inget varmvatten då jag behöver duscha, hämtar ved, den vill inte ta sig så nu luktar jag och allt rök istället så det är fortfarande kallt och mitt behov av en dusch är ännu större… inget stämmer! MEN å andra sidan är barnen på gott humör idag, jag fick veta vem som ska spela i kyrkan och det var kul och så är det ju bara att slå på elpannan så har man varmvatten på en stund….

 

Later.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by Jessica on 11 november 2009 kl. 20:32

Jag ska hjälpa dig om du inte fixat nätverket när ja kommer och hälsar på

Comment by Hanna on 11 november 2009 kl. 20:55

TACK :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers