.kuckeliku

11/03/2009 10:04:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Godmorgon. Jag 'är uppe med tuppen idag som ni ser. Jag menar, klockan var inte merän 09.22 när jag steg upp. Inte illa. Fattar inte varför jag är så trött. Helst av allt skulle jag faktiskt vilja sova lite mer men det tror jag inte Svante är sugen på riktigt än.

Annars töar det på bra här. Snart har vi barmark igen överallt – nu ligger det bara kvar isoch den kan ju gott få ryka också tycker jag.Sen vore det ju trevligt om det frös innan snön kommer tillbaka. Om man får önska.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra än. Jag hoppas jag kommer fram till något. Men det var länge sedan vi fick oss en promenad, så jag tror vi ska sikta på det när Olivia ska hem från dagis.

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers