.dopet

11/22/2009 04:01:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Så kom då dagen för Svantes dop. Efter en svettig fredag så kunde vi ta det ganska lugnt på lördagen – ingen stress och det var skönt. Dopet gick verkligen jättebra, jag klarade att läsa min dikt utan fusklapp, Jennie sjöng så fint och rörande och Svante var bara glad och nyfiken, till och med under själva vattenceremonin. Johan kom ihåg alla namnen: Jesper Gustav Svante. Faddrarna skötte sig snyggt och det känns bra att Svante numer får 80% av deras respektive löner direkt på sitt konto – eller hur var det vi sa? Mat och fika blev det och det flöt på bra. Svante fick jättefina presenter – och ingenting var samma sak heller så det var ju otroligt bra jobbat. Jag måste passa på att tacka för all hjälp både före och efter. TUSEN TACK! Det är verkligen guld värt och ni har hjälp oss få en jättefin dag. Ska försöka lägga in någon liten bild..

 

Sen är jag ju fru också. Mer om detta LATER. När känslorna har landat.

Etiketter: ,

3 hälsningar:

Comment by lillebror on 22 november 2009 kl. 16:53

Det är med blandade känslor som jag måste säga att ja hade min livs roligaste kväll igår. Men jag hade helst varit hemma med er! Men men, så är det väl när man är en RockStar! ;)

Comment by Lisse on 22 november 2009 kl. 18:36

Ett stort grattis från Skellefteå. Visst känns det bra??

Comment by Emilia on 22 november 2009 kl. 19:42

Vaaa? Gifte ni er samtidigt? Kul! Grattis! Om det nu var så...:)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers