.fyrvaktaren

11/06/2009 01:03:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

äntligen fick jag tummen ur att läsa ut Läckbergs Fyrvaktaren. Det jag brulkar älska med hennes böcker är spänningen från första stund och de stora överraskningsmomenten. Denna gång gäspade jag mig igenom första halvan och sedan föll alla pusselbitar på plats så någon överraskning blev det inte i upplösningen.  Men historien i sig är ju rätt så bra ändå, även om hon inte fått till det lika bra som tidigare. Det blev inte heller någon jättestor cliffhanger till nästa bok, det brukar hon också vara rätt så  bra på… Nu har jag gett mig på lite lättsam chicklit, kommer inte ihåg vad den heter, innan jag börjar med nästa.stora författare – Dan Brown.

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers