.grått

11/02/2009 01:01:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag är det riktigt grått och trist, ett par plusgrader och snorhalt. Jag trodde jag skulle bryta ryggen då jag var ute för en stund sen. Men det gick bra.

Olivia har varit busig på dagis så fröknarna har fått vara stränga med henne. Men sen var hon duktig och ringde pappa och berättade vad man inte får göra… sötnos.

Min  mage mår inte så bra idag, och på det är jag riktigt trött. Sov till tio i morse och till elva igår.. Jag som brukar vara den morgonpigga! Svante är ju alldeles för snäll.

Har inga större planer för veckan. På fredag har J firmafest så jag hoppas vi kan låna ut Olivia. Svante får väl hänga med och sova i sin vagn… På lördag är det “marknad” och lillebror ska spela med sitt band Ducimus! Jag hoppas många tar sig ut på hotellet – jag kommer inte att vara där. Har varken ork eller lust att ordna med ett sådant projekt. Nog lär man hinna med några festligheter senare i sitt liv.ändå. Jag har ju sett bandet också så jag vet att de är bra.

 

Later.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers