.tomten?

11/14/2009 02:26:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

om jag fick önska mig lite fritt utan att tänka på vad det kostar…

så är det enda jag verkligen längtar efter just nu en resa till sol och värme i vinter. Det skulle jag vilja önska mig till hela min familj.

annars önskar jag mig inte något särskilt i år. Men eftersom frågan kommit upp så kan jag väl säga saker jag säkerligen skulle uppskatta är money, money, money, kläder, skor, SPA (vi har ju ett nytt dagSPA som måste testas), hallmöbler (har vi utsett på IKEA och JYSK), och lite rördragning i pannrum, tvättstuga och badrum. Det sammanfattar nog mina behov rätt bra just nu. Jo, förresten – en ny torktumlare för den gamla börjar säga upp sig. Därmed är årets önskelista klar. För min del.

 

Later.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers