i♥phone

11/26/2009 12:41:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

på morgonen den 21 november då jag stressade runt inför vår stora dag, så tappade jag min mobil i golvet. Inte särskilt högt, den låg i min jackficka och föll kanske en halvmeter ner i golvet. Ett vanligt golv, ingen sten eller klinker. Vad händer? Jo, glaset spricker! ointe lite heler, utan hela rutan krasar sönder.. sjukt! Men tydligen inte helt ovanligt då glaset är så stort. Men telefonen funkade ju i alla fall utan problem, till och med touchfunktionen.

Beställde nytt glas, inte ens dyrt faktiskt. Det kom igår.

Fick ju ett erbjudande från telia också, en månad Spotify premium gratis! Tänkte, man kan ju prova. Installerade programmet och telefonen dör… Stendöd alltså. Helt sjukt. Jag blev lite lätt hysterisk faktiskt. Telefonj—el. Grejen är att jag bara älskar den där telefonen. Den är precis allt vad jag vill ha och jag vill absolut inte byta så sluta krångla nångång då!

Nu har den snart ny skärm i alla fall. Bästa lillebroren fixar och sen får vi se om den vaknar till liv igen? Alarmet “hämta Olivua på dagis” ringde ju då den var isärmonterad… så helt död kan den inte vara.

Hoppas.

 

Later.

Etiketter:

3 hälsningar:

Comment by lillebror on 26 november 2009 kl. 12:49

Den ringer fortfarande!

Comment by Hanna on 26 november 2009 kl. 12:51

alarmet eller? Jo, för simkortet har jag ju förresten...

Comment by SMÅKILLARNA on 26 november 2009 kl. 13:10

Oj då... Hoppas den går att fixa och att den blir frisk igen! =) Min bror har också en sådan som krånglat massor (men han är också jättenöjd med den annars!)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers