.sova

11/14/2009 12:21:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Näe hörni. Nu ska jag sova. Tänkte bara säga att jag inte alls har gett upp idol, eller så. Jag är bara riktigt dålig på att skriva något om det. Men det har liksom flutit på bara. Rätt personer som åker ut hela tiden, inga uppstickare. Men ska jag säga något så gillade jag Calle ikväll, som oftast. Mariette var bra också, tyckte faktiskt inte att hon var tråkig ikväll som jag oftast tycker bara för att hon är så jämnbra och förutsägbar hela tiden om än jäkligt duktig. Sen blir jag irriterad när juryn slätar över dåliga uppträdanden bara för att de har idolerna som favoriter – tänker på erik och toves duett. JA, de är himla bra var för sig men duetten var inte bra och det var inte för att de är så starkt lysande stjärnor båda två. Det var ett dåligt uppträdande och den starkast lysande stjärnan bör väl klara av att dela sin stjärnglans med en annan i en duett – eller har jag fel?

Så. Imorgon rider jag i ridhuset, kul kul. På tal om stjärnglans alltså.

 

Godnatt!

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers