.sunday

11/08/2009 03:38:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

sjukt så trött jag var igår. Gick i säng före tio, men läste lite medan Svante åt. Fastnade i boken.. han bara släcka lyset och stänga ögonen så hörde sambon av sig och ville ha skjuts hem. Jag övertalade honom att fiska på annat håll först, orkade inte släpa med mig ungarna mitt i natten. Hörde inget mer, så jag låg vaken i ett par timmar och väntade tills han kom hem. Det var så varmt så jag kunde inte sova! Sen hann jag bara sluta ögonen igen, så vaknade olivia och hade svårt att somna om. Svante blev ju hungrig igen såklart innan jag hann somna och tillslut så somnade jag väl där vid femtiden skulle jag tro. Det hade jag inte planerat. Men sen sov jag visst som en stock, jag vet att Olivia vaknade igen och jag trodde det var natt – men när jag vaknade nästa gång så var både Johan och Olivia uppe och klockan var närmare tio så jag antar att det inte var såå tidigt som hon vaknade. vilken konstig nett det blev..

Men idag har vi hunnit uppvakta pappa, vi skulle smyga men Olivia skrek att hon skulle hämta presenten så det blev ingen större överraskning. Sen när han öppnade sitt paket så skrek hon “vars är Svante då” eftersom det var tavlor av henne och Svante han fick och det visste hon ju haha… Nu kan man inte smyga med nånting längre. Jag har hunnit med en ridtur i skogen också, härligt med nysnö men tyvärr bara is under. Olivia har också ridit, hon gör balansövningar på Pion och är ju SÅ duktig lilltjejen! Jag har beställt nya ridstövlar också (de jag hade beställt var ju trasiga i dragkedjan så jag får lov att byta) och så har vi pysslat med lite annat smått och gott.

Nu ska jag färdigställa en påbörjad tårta, sen ska vi iväg och uppvakta morfar och kanske kommer farfaren förbi också, annars får vi gratta en annan dag.

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers