.monday

11/23/2009 10:09:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Måndagmorgon. Känner mig lite piggare och mindre bakis idag. Tänk vad bakis man kan bli av lite pommac och trocadero. Men det har varit lite sömn och mycket stök, STOR anspänning och så den där känslan då luften liksom går ur en… igår var vi med svärföräldrarna och Johans syskon med familjer på Källan och åt, badade och hade det mysigt en stund. Skönt att få koppla av lite. Svante gillar ju att bada och orkade faktiskt ganska lång stund. Kusin Kevin fick sitt premiärbad och verkade trivas lika bra i vattnet han!

DSC_0893

DSC_0908

 

Svante blev ju hela fyra månader igår! Stora killen! Idag, alldeles snart faktiskt, ska vi åka och väga/mäta honom och hoppas på en OK-stämpel i rumpan.

DSC_0747

Sen tror jag bestämt att vi ska vaccinera Olivia också. Det blir efter lunch så det blir flera vändor till Norsjö. Däremellan så skulle jag vilja rida. Nu var det längesen, och det är så trist men det har varit helt omöjligt före så det har inte alls gått göra någonting! I natt så har det snöat nån decimeter, plus att snön rasat från taken i helgen så jag gissar att det kommer att ta sån tid för mig att skotta fram stalldörren så att jag inte hinner med det idag heller. Hmm…

 

Later.

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 23 november 2009 kl. 12:15

Klart han får OK stämpeln!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers