.dagen del 1

11/03/2009 01:54:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Snapshot_20091103_27

Dagen börjar med frukost för oss båda framför datorn. Kollar mailen men har inte fått det jag väntar på.

Snapshot_20091103_30

Svante kräks på min axel. Klädbyte 1 för mamma.

DSC_0577 DSC_0578

Svante får en leksak. Det är senaste grejen. Kul att han börjat ta emot det man ger honom. Händerna går på ren automatik till munnen sen, större koll på sin motorik har han inte.

DSC_0581

Inspirerad av detta plockar jag fram mera leksaker. Tänkte stoppa dem i diskmaskinen först bara. Dagens middag ser ni också.. vad månde bliva?

DSC_0582

Vi gör oss klara att gå till dagis. Svante tar nedre plan.

DSC_0583

konstaterar att “ridbanan” inte visar sig från sin bästa sida idag. ingen idé att ens försöka göra något.

DSC_0586

Sist jag gick här så var det en massa härliga sprakande höstfärger i nyanser av gult, rött, orange och grönt. Det är det inte idag.

DSC_0587

Svante kunde inte bry sig mindre.

DSC_0589 DSC_0597

Efter promenaden får hästar  (och hönsen) mat och lite omsorg.

 

DSC_0601

Sen blir det lunch och kollar mailen igen. Ingenting.

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 3 november 2009 kl. 16:29

Det ser ut som att ni har haft en bra dag hittills. Själv har jag haft en riktigt effektiv dag, jag gillar när det känns som om man hinner med tusen grejer. Nu måste jag bara ta tag i dem tråkiga grejerna också, disken och tvätten och middagen...
Kramar till er// Josefin

Comment by SMÅKILLARNA on 3 november 2009 kl. 21:14

Åh vad trevligt att följa din dag Hanna! =) Såg du bilderna på Athena i träns? Stora tjejjen! =) Nu håller jag på med att boka när hon ska få löshoppas. Hoppas på att få till ett pass innan jul iaf! Det ska filmas kan jag lova! Hon har blivit ganska BRED kan jag medge nu när hon äter hösilage på fri tillgång! Ser nästan lite dräktig ut *skratt*/maria

Comment by Hanna on 4 november 2009 kl. 08:42

JÄTTEFINA bilder! :) ser fram emot löshoppningen - det tycker hon säkert är hur kul som helst så det ska bli spännande att få se. Hon har ju alltid gått på fri tillgång, men det är väl en annan sak när hon inte diar samtidigt.. :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers