.unikt

9/24/2009 11:20:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vet ni. Jag har i snitt 75 unika besökare varje dag. Det är inte så mycket – jag vet. Men för mig så är det faktiskt lite ofattbart. Jag menar, det är trots allt 75 olika personer som är här inne varje dag för att läsa om bebis, bebis, bebis, hästar, ungar, hosta, väder.. och allt annat viktigt jag har att komma med. Det är ju inte precis en nischad blogg det här, men det är ju min dagbok så jag skriver ju bara vad jag gör, tänker och känner just nu, just då

. Men åter till läsarna, jag kan inte låta bli att undra… vilka är ni? En handfull vet jag ju, kära släkt och vänner. Men resten… och de flesta kommer ju tillbaka flera gånger varje dag också. Några har haft vänligheten att skriva någon liten kommentar då och då, och jag har ju träffat glada bloggläsare på byn! Det är roligt! Men det är ju roligt med lite mysterium också.

Jag skulle faktiskt vilja tacka er läsare för att ni kikar in här. Det är nämligen peppande att se att folk läser – och då bloggar jag flitigt. Det gör ju min lilla dagbok mycket mer komplett, och det är så roligt att kunna gå tillbaka och läsa.

Later.

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 25 september 2009 kl. 21:34

Hmmm Du vet ju att JAG är en trogen läsare Hanna som återkommer MINST 5 ggr/dag för att se om du skrivit något om din spännande vardag med hästar och barn =) /Maria

Comment by Hanna on 25 september 2009 kl. 23:04

Ja Maria jag VET =)När jag har 170 sidvisningar räknar jag med att du har varit framme ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers