Fest.

9/20/2009 12:00:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Tillbaka från festen.

Vi spelade spel, och jag vann tillsammans med min sambo. Fantastiskt kul, jag blir så otroligt besviken om jag inte får vinna. Hehe.

Det var ruskigt varmt, och Svante klagade så jag fick klä av honom för att han skulle bli belåten och en glad festprisse istället.

Singstar, eller Lips heter det väl, drog igång där vid tiotiden. Då valde jag att avvika med gossen, stackarn ska ju inte behöva få svåra men i så ung ålder.

Olivia var hos mormor och morfar, och hon ville inte alls sova. Hon var nöjd, glad, tyst oc snäll – men vaken så strax efter elva packade vi ihop. Pappan i huset fick välja själv – stanna eller följa. Han valde det senare – kanske för att slippa promenera en mil?

Det var kvällen. Nu blir det sängen.

Godnatt!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers