.tur

9/24/2009 02:59:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ibland så flyter saker och ting på bra, och allting klaffar. Idag vet jag inte om det har varit så, men lite tur har jag haft i alla fall. Olivia och Svante har sovit bra så jag har hunnit vara ute med hästarna. Eller hästen snarare, för Pion med föl ville inte komma in. Jag orkade inte bråka. Hon har höstkänslor, eller nånting och tycker det är skitfränt att bralla iväg istället. Jag ville hinna med åtminstone Leo så hon fick vara, den lilla bråkstaken. Hon hinner ju lära Bella ett och annat… Vi får ta in hästarna och ge kraftfoder i afton istället. Kanske hinner vi lastträna Leo en sväng oxå? Men tur hade jag ju ändå, för jag  hann med Leo gott och väl, och precis när jag släppte honom i hagen så öppnade himlen sig. Just då kände jag att jag hade lite flyt ändå.. bara att gå in. Så det ska vara, om det nu ska regna alltså…

Det var dagens syssla. So far.

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers