.onsdag

9/30/2009 10:37:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

God förmiddag! Här har inte hänt så mycket. En tvätt är snart färdig, sängarna är bäddade, Svante är nybadad, Olivia har suttit på pottan och vi har fått i oss lite frukost.Vi skippade badet idag. Vet inte varför.. men det blev inte så. Nu ska vi gå ut till lekparken en sväng tänkte jag.

Det var allt jag ville säga.

Later.

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 30 september 2009 kl. 10:42

Jag tycker nya bloggen är väldigt väldigt fin! Men jag saknar den fiiiina blomman du hade med i den förra bloggen - jag älskade den! =) Men den kanske kommer tillbaka till våren! *ler* Så hon trodde Bella skulle bli större än Athena? Det tror jag med... De får nog helt olika modeller tror jag. Har benen börjat räta ut sig än på Bella? /Maria

Comment by Hanna on 30 september 2009 kl. 12:45

Det är mycket möjligt att blomman kommer tillbaka sen, jag trivdes väldigt bra med den :)

Ja vi får väl se om ett antal år, hur det blev med fröknarna ;) Javars, hon ser ju bättre och bättre ut hela tiden, men långt ifrån bra än. Man får nog ge det lite tid och se hur hon ser ut om nåt år eller så!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers