.fixa

9/29/2009 02:00:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Så. Nu har jag höstrenoverat min blogg. Lite ny design, litte uppdaterade länkar…Vad tycks? Hoppas jag fått med alla bloggar jag läser!

Mina söta små sover gott ute i vagnen. Det har de gjort i två timmar nu. Vad har jag gjort? Ingen ting… förutom suttit och grejat med bloggar då. Usch, jag är så trött idag! Fattar inte vad? Måste vara höstdepp och mörker. Men jag har i alla fall tagit ledigt från hästarna idag. Så de har fått ledigt också. Nya tag imorgon. Blev ju i alla fall en rask promenad i det kalla vädret, inte end det kunde pigga upp mig. Nä, bara att acceptera att det är en sån där dag idag.

Later.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by Linda Lidén on 29 september 2009 kl. 16:03

Vad du är duktig! Jag vill också ha så fint "hemma i min blogg".

Comment by Hanna on 29 september 2009 kl. 21:42

Det är inte så svårt, det finns många mallar ute i cyberspace så det är bara att vänta på en regning dag och sitta och fixa lite.. :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers