Kvällsmat.

9/01/2009 09:57:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Svante äter sin kvällsmat nu. Han verkar ha en ätardag, för det känns som om att han har ätit i ett par timmar. Jag hann förvisso stoppa i mig lite mat mellan målen, och stöka lite, men mest har jag suttit med gossen ikväll... Det gör mig inte så mycket faktiskt, det är mest mysigt och avkopplande.

Vi har förresten ätit tacos ikväll. Gott, för det har jag inte ätit på en tio månader eller så. En rätt som har varit helt fel under graviditeten alltså. Men inget jag vill äta ofta heller, har lite svårt för kötträtter och särskilt köttfärsrätter - men ibland är det gott.

På tal om mat, så verkar Svante ha samma överkänslighet som Olivia. Vilket innebär, inga jordgubbar, ingen citrusfrukt och så vidare för mig då. Ingen cesarsallad med andra ord! Buhu.. men det är ju inte för evigt. Jordgubbarna hade jag redan plockat bort men nu blir det alltså all citrusfrukt också, även små mängder i maten.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers