Tuesday.

9/08/2009 09:10:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Fortfarande förkylt. Vi passade på att ta en lugn dag, och vila upp oss. Förutom Johan då som jobbade, länge dessutom. Men nu har även han kastat in handduken och kommer att vara hemma från jobbet för det går ju bara inte hur länge som helst. Sen vet ju alla hur det är när en kille är riktigt förkyld….

Vet inte om jag har så mycket mer på hjärtat just nu. Ska strax se Idol – från Boxer-hårddisken då eftersom jag inte riktigt kommit till ro i TV-soffan ännu (barn som skall läggas först). Ska bli spännande att se om det är någon höjdare ikväll, sen är det ju alltid kul att se alla floppar också! Det är ju kul att se om man kan hitta vinnaren redan så här i början. Agnes var ju min vinnare redan i audition och nu har hon ett mångmiljonkontrakt i USA. Daniel var också min vinnare redan från start – han har väl inte lyckats slå lika bra kanske, men är fortfarande den jag tycker har varit allra bäst. Vem mer har vunnit? Marcus förstås – han var inte någon favorit hos mig förrän på slutet. Men visst måste det vara någon fler?

 

Later.

Etiketter: ,

1 hälsningar:

Anonym on 10 september 2009 kl. 17:52

Marie Picasso och Kevin Borghar också vunnit.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers