.lasta

9/22/2009 08:34:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ikväll har vi haft lite lastträning med Leo-plutten. Det gick bra, kan man säga. Först ägnade vi 8 minuter åt att Leo gick upp på rampen, halvvägs in i transporten för att sedan kasta sig ut. Efter att 8 minuter passerat konstaterade jag att Leo inte verkade särskilt nervös längre utan att kastandet snarare blivit en sport, så jag bytte plats med Johan som stod utanför och assisterade. Johan tog hästen, jag tog en lina och gick bakom och Leo gick rakt in. Inget trams, inget tjafs – han gick in bara och så var det klart. Han fick äta kvällsmaten i transporten och sen lastade vi ur. Så enkelt. Nästa träning blir på torsdag. Då kör vi en liten sväng också.  Sen ville Lisette att vi skulle löshoppa honom någon dag och det passar ju bra för jag vill filma honom. Det finns ingen roligare kuse att löshoppa! Han gör allt själv för han tycker att det är så vansinnigt kul och så är han duktig också.

Nu ska jag försöka klippa ihop lite film på Leo i arbete.

Later.

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 22 september 2009 kl. 20:54

Ska han åka hem eller vad händer?/Maria

Comment by Hanna on 22 september 2009 kl. 21:09

Leo är till salu!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers