.chippat

9/28/2009 08:36:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har vi gjort en ID-koll på lilla Bella och chipmärkt henne. I sista minuten, eftersom registreringsansökan ska vara inne före sista september (annars blir det dyrare).DSCF2019

en månad sedan 

Det var roligt, därför att hon som är utbildad för att kunna bestämma färger på hästen, hade det precis lika svårt som jag har haft att bestämma färgen. Mörkfux eller brun. Fux bakifrån, brun framifrån…ljusa ben, mörk man, svansen nånting mitt emellan. inget som känns helt övertygande. Men till slut så bestämde hon sig för att skriva brun, det går ju att ändra sen. Jag bestämde mig ju för några veckor sen att det måste vara brun också, så vi är överens om än inte övertygade. Skulle vara kul att veta hur Pion såg ut som liten… Måste nog ta lite bilder på våran lilla Bellis snart, det var länge sedan!

För övrigt så tyckte hon att det var ett mycket vackert föl vi hade, och hon tyckte att det skulle bli spännande att se hur hon utvecklas. Hon fick också känslan av att Bella blir lite större än storasyster. Men man vet aldrig.

Nu ska vi strax se Idol tror jag, om Olivia bara slappnar av en sekund så hon somnar… Undrar hur hon alltid lyckas vända på dygnet över helgen?

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers