.2000

9/25/2009 11:14:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

en sammanfattning av detta decennium

Antal stadigvarande pojkvänner: en måste jag nog säga.
Antal äktenskap: nada.
Antal barn satta till världen: två.
Antal bostäder: minst åtta.
Antal högskoleexamina: noll, men jag borde faktiskt ta ut minst en fil.kand. nu, för det kan jag. Två, egentligen. Ska ta tag i det!
Antal kalas-fyllor: kommer inte ihåg hur det var.. men det finns nog en och annan antar jag.
Antal färdigskrivna romaner: zero. Men under nästa decennium kanske
Antal utslitna par Converse AllStar: noll. Men två par på G.
Antal halsfluss: none.
Antal klamydiatester: ingen tror jag, om man inte kollar det när man är gravid? Men jag tror inte det.. nej det gör man inte va
Antal tatueringar: 3
Antal försök att gå i terapi: inget, faktiskt.
Antal receptbelagda läkemedel mot depression och ångest: inget.                                                                                                      Antal provade p-pillersorter: två.
Antal mobiltelefoner: mellan fem och tio skulle jag tro.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers