Hemma.

9/16/2009 01:22:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Hemma igen. Vissa dagar hinner man hur mycket som helst, allting klaffar och barnen sover sött samtidigt. Sen finns det dagar som idag, då allting tar tid och man hinner ingenting. Hann inte med någon frukost i morse innan tandläkaren eftersom påklädning, amning och annat fick gå före. Fick inte äta på nån timme efter tandis, sen ville vante käka i en timme och så skulle vi ju ta oss hem också. NU är jag hemma och jag kokar gröt för fullt, så snar ska jag väl få i mig lite frukost? Om inte nu Svante vaknar och vill käka förstås. Olivia ska få lunch och sen sova, så idag sover inte ungarna samtidigt heller, Svante har redan hunnit sova en timme…

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 16 september 2009 kl. 14:15

Jag skulle ha DÖTT om jag inte fick äta frukost förrän NUUU!! Bra jobbat Hanna - imponerande att du klarar dig så länge utan mat!/M

Comment by Hanna on 16 september 2009 kl. 15:15

Hmm man är ju inte särskilt munter när man inte får någon mat men annars går det ganska bra ett tag...

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers