.svårt

9/29/2009 11:05:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

De här glasögonen är nog faktiskt snyggast hittils. Färgen är helt underbar! Svårtatt fota så den kommer fram med webkameran… Däremot så är de inte lika sköna somde skulle kunna vara, de känns lite billiga och jag är rädd för att det är för att de faktiskt ÄR billiga. Det är lågbudgetglasögon, och jag vet ärligt talat inte om jag vågar köpa dem. Vi lånade hem några par, både jag och sambon – och ungefär 90% av dem kändes minst sagt skrotfärdiga. Sen får man ju ingen hjälp med tillpassningen heller.. Nja, jag är tveksam. Jag köper hellre kvalitet än kvantitet. Varje gång jag INTE gjort det så har jag ångrat mig. Så nu måste jag nog spana efter ett par liknande i bättre kvalisort.

Snapshot_20090929_13 Snapshot_20090929_20

Etiketter: ,

1 hälsningar:

Comment by Jessica on 29 september 2009 kl. 12:25

Hello min erfarenhet är köp dom dyra och ta en försäkring man vet inte vad som händer och dom håller nog bättre och det är skönt att dom som vet justerar glasögonen sen så brukar dom va skönare, jag saknar mina diesel ögon det är ett mysterium var de tagit vägen.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers