Veckans klipp!

4/22/2009 10:19:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Mina damer och herrar, vi är nere på tvåsiffrigt! Bara 99 dagar kvar. Hoppas jag innerligt…

image

från Allt för föräldrar! Sparkar och volter har vi känt tydligt länge, halsbrännan ännu mycket längre fast det är ganska bra nu. Pappan är inte gravid ännu, skulle inte skada med ett par kilos viktuppgång där..hehe. Toalettbesöken är fortfarande inte tätare än vanligt förutom det där besöket vid fem-sextiden på morgonen som har varit obligatoriskt några månader. Det tackar vi för!

image

från Familjeliv.se Kramp har jag bara fått en gång hittils, mitt under foten! Kommer ihåg det från förra gången… Smärtan är olidlig, särskilt när man vaknar mitt i natten och hela baksidan av låret drar ihop sig.. annars var det mest vaderna då.

image

Libero.se Vad ska man säga… knappt ett kilo bebis men desto fler på vågen?

1 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 22 april 2009 kl. 15:01

Ja, visst känns det som att det börjar att närma sig när det går under 100dagarsträcket..Men än är då inte jag less på att vänta! Mysigt med hickan, annars har det mest varit aerobicspass hela dagarna. Nu ska jag ut och njuta i solen. Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers