Ännu en återblick!

4/28/2009 07:07:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Så som jag känner mig nu (i vecka 27) – så kände jag visst sist också! Kolla bara vad jag skrev i vecka 28 med Olivia:

“Vecka 28

Denna veckan har varit riktigt bra. Jag har inte känt mig lika gravid, tung och osmidig som förra veckan. Tror det är olika tillväxtperioder som gör att det känns värre ibland - det är som om att magen växer till plötsligt och då tar det några dagar innan man har hämtat sig... Nu känner jag mig pigg, smidig och spänstig ;) Kan också bero på att jag mest suttit inne och pluggat hela veckan, haha, har inte testat mina atletiska förmågor... Kan inte fatta att jag redan är inne i vecka 28!! Sista trimestern...upploppet...ojoj... bara tre månader kvar nu! Lilltjorven har full rulle som vanligt, sitter och tokpluggar i veckan eftersom jag har tenta imorgon, tydligen så inbjuder allt sittande till mycket action därinne istället ;) När jag sitter och pluggar så är det kanten på revbenen som är målet, som tur är når den inte riktigt upp så bra än men lite läskigt är det... Tänk hur det ska bli framöver!!! “

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers