Go’morron!

4/01/2009 09:54:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Strålande sol idag, helt fantastiskt. Vi kommer ju inte att få ett dugg bra väder när vi väl kommer till fjällen…

Idag kommer skotern från fabriken i Rovaniemi, men vi hinner nog inte få den idag i alla fall. Den ska ju monteras ihop också. Ikea, ni vet..

Tvärr så jobbar jag ju hela dagen, så jag hinner nog inte njuta av vädret. Borde egentligen ha kommit igång för länge sen, men det är ju den där vilan också..

För övrigt så sitter jag i telefonen nu och försöker komma fram, men som alltid är det hopplöst när man ska ringa någonstans. . . fast nu fick jag svar! Haha.. tog bara 50 minuter. På fredagmorgon ska jag på mitt första besök hos barnmorskan sedan inskrivningen. Då går jag in i vecka 24… det är mer än på tiden om man säger så. Sen tänker jag inte säga något mer.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers