Katastroftänket…

4/24/2009 09:54:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag är det ingen bra dag. Idag är det en sån där dag då jag tänker att jag ska minann aaaaldrig mer skaffa hund, för det är så hemskt när dom blir sjuka och tänk om, tänk om, tänk om---

Baloo är sjuk. Han ligger här på golvet bredvid mig, där jag la honom när vi klev upp i morse, efter att ha legat i våran säng hela natten där jag la honom när vi gick i säng igår. Han ligger där och säger ingenting, men tittar på mig hela tiden med sina stora bruna hundögon och ser olycklig ut. Jag kastar en liten smörgåsbit framför nosen på honom, hans ögon glimmar till, han vill ha den, men han gör inte en ansats att röra sig. Han tittar bort. Jag kliver upp och ger honom den ur handen, har tar tacksamt emot mig gåva. Det första han ätit idag. Ni förstår, Baloo är sjuk.

Han har ingen feber, han är bara trött och han har så ont, det ser vi ju. Så nu ska vi bara packa ihop här, sen blir det ett akutbesök hos veterinären.

Det är ingen bra dag idag.

Etiketter:

6 hälsningar:

Anonym on 24 april 2009 kl. 10:01

Åhhh... klia han bakom örona från oss. alltid jobbigt när djur blir sjuka.... /joanna

Anonym on 24 april 2009 kl. 10:06

Åh NEJ... Ja fy fasen vad jobbigt det är när djuren är sjuka... Men han är väl inte så gammal eller så ni borde väl inte behöva ta bort honom??!! Nej fy... jag får ångest av djur som är sjuka..=/ Jag håller båda mina tummar att det går bra för er idag!!/maria

Comment by Emilia on 24 april 2009 kl. 16:15

Oj oj vad jobbigt! Stackars lilla Baloo. Hoppas att det inte är något allvarligt. Kramar till er.

Anonym on 24 april 2009 kl. 17:39

Nä fy va trist!!! =( De är verkligen baksidan med att ha djur... Håller tummarna för att det inte är allt för allvarligt!
Styrkekramar från oss till er!
// Martina

Comment by Hanna on 24 april 2009 kl. 17:46

Usch ändå!! Hoppas att lilla Baloo snart kryar på sig... Kram på er!

Comment by Hanna on 24 april 2009 kl. 22:54

Tack ska ni ha :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers