magiskt väder!

4/11/2009 09:30:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

I morse var jag inte alls pigg på att fara ut, det var dimmigt och mulet, och kroppen var öm plus att jag var helt slut.. Men efter många om och men så lyckades jag kravla mig upp ur sängen (för andra gången), få på mig lite kläder och bege mig ut. Ryktet sa nämligen att det skulle vara lite folk i storebrors stuga, och dit är det ju lagom långt när man inte är särskilt inspirerad att åka iväg någonstans.

Väl framme så hände plötsligt något, en solstråle arbetade sig igenom det tjocka molntäcket och bara minuter senare så var himlen helt klar och molnfri! Magiskt.. Vädret har varit helt underbart ljuvligt, jag har legat hela dagen och bara kikat på den fina blåa himlen och mått gott. Olivia har varit superpigg och kry, hon börjar nog vara frisk. Det är skönt. Idag har hon fått leka med hundar, och med kusinerna! Jag är segare än någonsin, hostan vill inte ge med sig men det är så skönt att få komma ut lite ändå. Nu vill jag bara lägga mig, helkroppsmasagen skulle sitta fint, och duschen är ett måste för jag luktar solarium…  Dagen avslutade vi med påskmiddag hos morfars, god fisk! Mycket uppskattat. Mer fisk till folket.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers