Strålande sol…

4/29/2009 06:56:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

inte enbart positivt, eftersom jag behöver ha med hunden i bilen idag. Får försöka hitta skugga med andra ord! Men annars är det ju fantastiskt med vädret måste jag säga, såg att framåt helgen kan vi räkna med typ sommarvärme, närmare tjugostrecket ska det visst bli!

Min sambo  är så snäll… i natt så offrade han sig och sov på soffan för att jag skulle få sova bra. Jag tänkte nämligen lägga mig där själv, eftersom jag fick ett tokallergianfall av lilla vovven som utsöndrar lite för mycket hund just nu, nybadad var han också och inte blev det bättre. Baloo vill inte gärna sova själv, om han inte väljer det förstås. Men halvt förlamad och i bur är livet trist nog ändå.. Jag har sovis SÅ gott i natt, sluppit ligga och vaka över hunden, hosta och nysa. Men det är tist att sova själv.

Nu måste vi packa ihop och åka på dagis & jobb!

Ha en fin dag!

1 hälsningar:

Comment by Hanna on 29 april 2009 kl. 08:05

Hoppas lilla Baloo snart ska känna sig bättre. Det gör ju så ont i mattehjärtat när dom är sjuka... Hoppas du snart skiner i kapp med solen igen!! Ha en härlig dag!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers