Oj, vad hände!?

4/22/2009 10:24:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Den frasen hör jag flera gånger varje dag… det är nämligen Olivias favorit när hon gjort något bus!

Idag satt jag i köket, Olivia var ute i hallen intill och grejade på. Jag hör ett surrande som går igång, och tar direkt för givet att Olivia startat Ergo Rapidon – dammsugaren – som står i hallen och bara väntar på att någon ska trycka på knappen.. Olivia kommer kvickt in i köket och utbrister “Oj, vad hände?” i vanlig ordning. Jag säger att hon ska gå tillbaka och trycka på knappen igen. Hon går genast dit, men lyckas inte stänga av så efter en stund kommer jag efter. Vad ser jag?! Jo, min lilla tjej har hämtat elvispen, pluggat in den i väggen och startat den! Såklart utan vispar… Hon börjar vara liiite för duktig, men bara en aning…

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Anonym on 23 april 2009 kl. 11:19

hihi Ja de är ju underbara de små liven! =) /Maria

Comment by Hanna on 23 april 2009 kl. 17:17

jo hihi..

Du jag mätte Athena, hon är lika hög fram och bak och bara precis över 140 cm så det var som jag misstänkte att hon inte är riktigt så stor som hon låtsas ibland ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers