Hemma….

4/10/2009 08:05:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

riktigt skönt att komma hem faktiskt. Olivia glad över att få sova i sin säng, fast hon var uppe i varv så det tog en stund innan hon somnade i går kväll. I morse kom hon tassandes och kröp ner i sängen mellan oss, och ville ha en flaska, sen somnade hon nöjt om. Själv har jag lite svårt att sova, men just idag kändes det skönt att få gå upp själv och lämna barn, sambo, hund och katt i sängen. Det slog mig här om dagen, att jag inte tycks vara det minsta allergisk mot kisse Skrållan. Findus gick ju inte lika bra. Men det var ett sidospår, nu sitter jag för mig själv, njuter av att vara ensam efter att ha delat en liten stuga med sex personer och tre hundar i en vecka! Ser TV gör jag till och med! Det har jag knappt gjort där uppe, tycker inte det hör till fjäll-livet. Det är väl nog att bloggen hänger med lite grann..

Hästarna verkar ha haft det bra, inga rymningsförsök! En krubba har dock försvunnit..mysteriskt. Tycker Athena har vuxit under veckan vi varit borta.. Igår såg hon högbent och spinkig ut, istället för ullig och bullig. Fast det KAN ju bero på att det regnade och vinterpälsen låg platt förstås.. Ska se om jag inte kan lyckas ta kort på hästarna, det var länge sen.

Idag ska vi ut och köra skoter! Just nu så snöar det här, mycket trevligare än regn i alla fall – det regnade nästan igår när vi kom hem… Det ser ut att klarna upp under dagen så det blir nog bra.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers