en list..

4/25/2009 07:04:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Johan fixar lite i bilen så jag väntar... med en lista.

Lovar du att vara ärlig? Jag lovar inget om jag inte är säker, men jag ska försöka!
Du heter: Hanna
Smeknamn: Hanna, mamma, hannibanni
Låt som när du är ledsen sörjer till? Flera.
Beroende av: närhet
Vem behöver du mest just nu: Alltid min Johan
Vad tror folk om dig? Ingen aning just nu!
Stämmer det? Vad folk i allmänhet tror stämmer knappast, eftersom så få känner mig
Vad får du oftast komplimanger för? mina hästar eller mitt arbete
Vad säger du för att imponera på någon? Beror på vem såklart!
Hur imponerar man på dig? Det är svårt är jag rädd, men äkta osjälviskhet är svårt att finna och imponerande.
Brukar du skratta för dig jälv? Plenty!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Mmmm :)"
Var bor du? På en liten gård
Trivs du där: JA
Äger du några converse: Flera par....
Sprit, cider, vin eller öl: Vin
Brukar du bli för full: Det har hänt. Men det var lääänge sen.
Vad har du för mobiloperatör: Telia
Är du allergisk mot något: Överkänslig, vissa pälsdjur, laktos...
Har du haft sex idag: Inte det.
Nästa mål i ditt liv: Hm, svårt...
Hur svarar du i mobilen: Puss och kram och nyp i baken. (eller snarare Hallå)
Vem ringde du senast? Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Fråga hur det var med Balle
Antal timmar sömn inatt: 9-10 kanske....
Sov du ensam: Nej!
Brukar du komma i tid: Om det är under min egen kontroll. Är sambon med så vet man aldrig...
När mår du bra: När jag har mina nära omkring mig, är utvilad (just nu) och ostressad.
När blev du fotad senast: På Källan för en vecka sen
Hur känner du dig nu: Lite mätt och tjock
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blått, grönt, vitt
Vad tycker du om fötter: Jäkligt bra att ha faktiskt
Vad saknar du: Tid och pengar, alltid... men å andra sidan så har jag hela livet på mig
Hade du en bra kväll igår: Javars... det var jag och datorn tror jag visst.
Vad dricker du helst på morgonen? Te
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Oftast? Mellan 21-23.30
Är du blyg? Ja
Sysslar du med någon idrott: Hästsport
Vill du hellre ha mail än brev: Personliga brev sparar jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på nånting vid första ögonkastet
Har du spytt offentligt: Ja...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: allt från att utforska kroppen till sociologiska och socialpsykologiska experiment.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, men man ska alltid sträva för att få det lite bättre.
Är du bortskämd: Inte särskilt. Men jag blir kanske?
Vad gör du i morgon: Har lite skola, och en hel del projekt hemma
Vad är det värsta du vet? oärlighet, självgodhet
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? för mycket
Vad behöver du just nu? frisk luft
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Di leva kanske, vi skulle nog behöva lite mera kosmos allihopa..
Vad längtar du till? Föl och bebis! I know, den här sommaren alltså...
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Jag växlar
Vad är det finaste du fått? Olivia
En speciell dag du minns: Olivias födelsedag
Hur gammal är du: 31
Tycker du om någon just nu: Johan
Om fem månader: Har jag en lite bebis att snuffa på
Du samlar på: SKOR
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Johan oftast
Gillar du golf: Jag tror att jag skulle gilla det
Vilken tid gick du upp idag? Vid åtta
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Har du strumpor på dig nu: Tro det eller ej, men JA. Men jag är inte hemma.
Vad ska du göra ikväll: Förbereda för målning.
Är det okej att gråta: Det är mer än okej
När grät du senast: Igår natt...
Laddar du ner musik och film från Internet: Sällan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bli husägare på riktigt utan bankens delaktighet. Resa, shoppa...
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men jag uppskattar bra kvalitet däremot.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Vid åttatiden
Har du piercing: i öronen bara just nu
Vill du gifta dig: Gärna
Vill du ha barn: Såklart...
Solar du ofta: Tja, så ofta jag kan? Sällan alltså haha...
Är du bra på att laga mat: Jag har världens enklaste man att behaga
Gillar du att dansa: Japp
Är du bra på att sjunga: Hellre än bra
Hur vig är du: inte särskilt just nu...
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: en som inte finns längre hos hemglass, kommer inte på namnet just nu...
Tror du på ett liv efter döden: Jag vill nog gärna tro i alla fall.
Tycker du om sushi: Javars
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: O ja.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: morgon
Vilken ögonfärg har du: Gröna med bruna fläckar
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: För sällan nu
Senaste låt du hörde: Här kommer lilla Ludde..
Vad gör du på helgerna: Fullt upp!
Är du flygrädd: Nej.

Puh! Aldrig mer...

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers