En avklarad, två kvar…

4/14/2009 06:59:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Har lagt ner lite tid på Leos päls idag.  Oj så mycket hår jag har borstat bort! Men i morgon ser han säkert likadan ut igen i alla fall haha.. tack och lov har de stora hästarna inte så mycket vinterpäls så förhoppningsvis är årets fällning snabbt avklarad. Hann bara med en häst idag, så jag får väl ta de andra till helgen. Tror inte jag lyckas övertala J att stå och rykta bort hår medan jag är borta. Där någonstans går nog gränsen för vad han står ut med…

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 14 april 2009 kl. 21:26

Tjingeling! Här kommer hälsningar från ett soligt fjäll! =) Men på tal om kläder, visst har Camilla mina mammakläder?!? Dom kan du ju låna om de finns nå som passar! Lite ombyte om inte annat, minns inte själv vad som var där!
// Martina

Comment by Hanna on 15 april 2009 kl. 07:55

Ja dem har jag fått tillbaka från C redan så det är lugnt...:) Ha så skönt!

Comment by Emilia on 15 april 2009 kl. 20:17

Jag önskar att jag också hade en häst att rykta bort hår från. Jag menar...bara en sån grej...

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers