Piggelin!

4/14/2009 11:54:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

I morse vaknade jag och kände mig mycket piggare än på länge! Skönt.

Har varit och kollat blodtrycket idag, och för första gången sedan inskrivningen så är jag nu nere på normal nivå. Ännu skönare. Det måste ju betyda att jag gör något rätt i alla fall.

Har varit en snabbsväng till jobbet och uppdaterat mig, Orivia klättrade på väggarna och vände upp och ner på kontoret så vi stannade inte en minut längre än nödvändigt!

Nu ska jag skriva ihop en liten skoluppgift, bara en halv A4 så det går snabbt. Sen blir det en gourmetlunch i form av gröt! Därefter vila en stund för oss båda, sen tänkte jag ta itu med hästarna.. Sounds lika a plan.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers