.torsdag

1/13/2011 07:02:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Sitter alldeles ensam hemma och det känns faktiskt jättekonstigt! Jag är ju aldrig ensam... Så det är nog en rätt skön känsla, i alla fall just nu. Ska dricka upp min thekopp och sedan lägga mig och läsa en bok. Kanske somna en stund. Olivia var nog mer bekymrad över att bli lämnad på dagis, än vad lillebror var...

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 13 januari 2011 kl. 09:37

Men så lyxigt! Hoppas du får ett par underbara timmar och passar på att njuta av "ledigheten" :)

Kram

Comment by Hanna on 13 januari 2011 kl. 20:34

Ja man får ju göra så gott man kan, konstigt hur man kan längta efter egentid men när man väl får den är det svårt att slappna av och njuta. Men jag kanske hinner komma ner i varv nu när dagistiden drar igång på allvar och när jag faktiskt måste vila lite (order från bm).

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers