.sjukt

1/10/2011 01:33:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ja, vi är ju som bekant förkylda här i huset. Förkylningen från Hell som aldrig går över. Olivia är fortfarande halvdöv men vi ger det några dagar till eftersom hon inte har ont i öronen eller så. Ska till BVC på torsdag så vi får väl höra då om vi ska göra något. Nu säger hon inte bara “Va?” hela tiden då man säger något, utan nu tror hon att jag pratar med henne då jag sitter alldeles tyst också. För säkerhets skull  liksom. För mig är hostan värst. Riktig slemhosta i kombination med rethosta för att jag är så sönderhostad. Mot rethostan hjälper inte mycket och det är på grund av den som man ligger vaken på nätterna. Men efter ett tips så tog jag ett par teskedar olivolja igår (skitäckligt) innan sänggång och det hjälpte faktiskt! Det var egentligen ett tips om man har barn som har rethosta, men det funkade ju lika bra på mig. Pojkarna i huset klarar sig bättre, skönt för dem.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers