.blogga

1/05/2011 10:21:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Det här om att blogga. Det här är ju min dagbok och i den skriver jag när jag har tid och lust. Tid har jag ändå ganska ofta, som nu då vi ser mumintrollen och Svante fortfarande sover. Lust har jag inte lika ofta och ibland kan jag känna att det är synd att det blir så mycket negativa tongångar här i bloggen. För även om jag är trött och vi är förkylda så har vi det ju så bra och är så lyckligt lottade på många sätt. Men det blir lätt att man skriver om det negativa för att få det ur sig. Det är ju trots allt en dagbok, som är väldigt begränsad för jag delar verkligen inte med mig av allt. Men det är synd att det är lättare att komma ihåg att klaga, än att dela med sig av det roliga som händer! Men när man har fullt upp och kul så sitter man ju inte framför en skärm...

3 hälsningar:

mordin on 5 januari 2011 kl. 12:44

Har någon klagat på dig?

Comment by Hanna on 5 januari 2011 kl. 13:15

Inte alls. Det är bara jag som tycker att jag är tråkig.

Comment by Hanna on 5 januari 2011 kl. 13:16

Vore roligare att kunna titta tillbaka och komma ihåg det som var kul...

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers