.söndag

1/09/2011 02:51:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vi har målat golvet första varvet, ska lägga andra varvet ikväll och det blir SÅ fint! Äntligen får jag mitt vitmålade brädgolv. Ett sådant ska ju in på ett annat ställe i huset så småningom... Gick fantastiskt fort i alla fall och även golvfärgen var riktigt trevlig att jobba med.

Johan var ut en sväng och tog in hästarna medan jag gjorde rent golvet inför målningen. Idag toksnöar det och det har ju snöat i flera dagar så det var väl dags att tina upp uteliggarna. Pion frågade redan igår om hon verkligen inte skulle få komma in. Men ingen av dem verkar frysa utan det är bara otrevligt och just Pion står inte så gärna i vindskyddet.

Natten har varit hemsk. Jag hostar så jag kräks och det blir ingen sömn. Känns helt hopplöst. Lyckades somna vid åtta i morse och sov från och till i ett par timmar. Sov även en stund precis då vi gick i säng. Känner mig allt annat än pigg och fräsch... Svante vaknade vid fem och var väldigt missnöjd. Vet inte om han har börjat drömma mardrömmar och det är därför han inte vill lägga sig igen? Men efter lite blöjbyte, tröst och en flaska somnade han om. Nu vill han inte sova idag istället fast han är trött... Blir väl en tidig kväll, passar bra för imorgon blir det dagis - inskolningen! Sen sover han nog gott.

Olivia sover faktiskt, hon var uppe tidigt även hon och när hon hittade på lite väl mycket bus för en stund sedan så skickade jag henne på sitt rum en stund. Sen har vi inte hört av henne...

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers