.kurvigt

1/21/2011 03:05:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

 

Röda kurvan är Olivias (på ett ungefär)

Blå kurvan är Svantes (på ett ungefär)

Gröna kurvan är bebisens.

sf-kurva3

Vad fort man glömmer! Minns inte alls att jag var så stor med Olivia, men väl minns jag att typ alla trodde att det var en pojke (utom min mamma och mig kanske?) när de såg magen och hur högt uppe den var. Men hon lurades bara… ingen pojke där inte.

Trodde nog att jag var större med Svante än med Olivia men det var jag inte alls. Hade en liten topp där men började och slutade på en rätt normal kurva. Jag var säker på att Svante var en flicka… haha.

Den här bebisen hoppar ju upp och ner som den vill. Hoppas den har hoppat klart nu. Det är bara Olivia som har gissat, eller snarare bestämt, att det är en flicka. Fast igår så frågade honom bebisen hade någon snopp. Jag säger inget, så har jag inget sagt.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers