.spooky

1/08/2011 09:23:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Länge sedan vi hade nåt spöke här. Men nyss var det någon som inte uppskattade musiken på P3 och stängde av volymen på radion? Det är bara jag och Svante här och ingen av oss var i närheten av radio eller fjärrkontroll så det var nåt litet husspöke.

Jag har varit uppe sen sex i morse. Går inte att sova med den här jäkla förkylningen. Ja, jag är fortfarande förkyld. Så nu har jag riktigt ont i skallen också. Klockan två kunde jag somna nämligen. Hade en lite tung kväll igår, ont i ryggen och ett jäkla tryck från bebis. Inget konstigt egentligen, men varför är det alltid så på natten då man ska sova och inte på dagen? Svante vaknande vid åtta redan, så han håller inte så hög fart än, han är ju så morgontrött. Han brukar somna om om han vaknar åtta och inte behöver gå upp, men idag gick det tydligen inte. Nu sitter han och spanar på traktorn igen, det är ju så spännande!

Ska dra iväg på byn om en stund. Måste fixa lite lim och kanske mera reptapet till kontoret… Lite  snopet igår då vi skulle upp med tapeten och tapetklistret inte alls fäste! Måste ha nåt vävlim tydligen och det borde man väl ha räknat ut från början eftersom det inte är nån papperstapet som det ska limmas på. Baksidan på reptapeten är dessutom gummiaktig så det fäste inget bättre där.

Tror vi ska inta soffan en stund nu…

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers