.monday!

1/31/2011 03:36:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jadå. Jag är hemma. Jag väntar inte ens på någonting just nu. På torsdag har jag sagt. Då ska det hända grejor. Kom ihåg vart ni hörde det först. Johan går förresten på beredskapen på torsdag så det passar ju bra.

Förmiddagen ägnade jag ungefär åt att vakna, duscha och äta frukost. Det gick inte så fort alltså… Sen hämtade jag hem barnen, stoppade i säng Svante och Olivia fick se på barnkanalen en stund medan jag målade det sista på skrivbordet. Sen gick vi ut till hästarna en stund. Svante vaknade efter bara två timmar och är alltså inte superpigg nu. Minst en timme för lite sömn. Det märks redan. Olivia är inte heller någon muntergök så hon gick för att vila en liten stund. Snart kommer Johan hem och här händer alltså inte så mycket värt att blogga om. En dag som alla andra.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers