.namn

1/24/2011 03:21:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Igår så började vi prata om det här med bebisnamn. Måste ju hitta nåt bra som passar både till bebisen och till Svante och till Olivia. Vi har några på förslag, faktiskt både pojk- och flicknamn men vi har långt ifrån bestämt oss! Det går ju liksom inte förrän bebisen kommer ändå, vi vet ju inte vem som kommer.

ScreenShot048 

Kanske?

Men jag tänkte be Er komma med förslag! Det är ju en hel djungel där ute, vad kan tänkas passa? Men tänk så här: Det blir inte Rymdblomma för det är för konstigt. Det blir ingen Maja eller Oscar, för även om det är jättefina namn så ligger de på tio-i-topplistan och är lite för vanliga. Nu har i och för sig Olivia tagit sig till plats tio (!) men det var minsann inte i närheten för 3,5 år sedan. Snart är väl Svante där också (plats 89 idag..). Det blir inte heller någon Maximilian eller Akvelina (sorry, pappa) för det är för krångligt. Men shoot! Kom med förslag!

ScreenShot051

Nee…

Etiketter:

5 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 24 januari 2011 kl. 16:35

Oj, svårt med namn faktiskt! Jag och Cesar kommer verkligen inte överens den här gången.. inte än iallafall. Tycker nästan att Victoria, Veronica eller Hugo skulle passa bra till eran lilla knodd

Anonym on 24 januari 2011 kl. 20:04

Jag tycker Sara, Jessica och Johanna är fina namn

Anonym on 24 januari 2011 kl. 22:43

Jag gillar verkligen Tyra och Viggo! Ja, Jack (som Jill skulle ha hetat om hon var en pajk) och Judit och Ester (som båda är Jonnas mellannamn) är förstås underbara namn! Sen ville jag ju gärna att Jill skulle heta Akvelina Efrosynia i mellannamn, men det gick inte hem... ;) Ja det finns en hel uppsjö av vackra namn! Måste nog börja producera fler barn eller skaffa akvariefiskar kanske så jag får döpa någon till alla dessa vackra!
Kram från Martina!

Anonym on 25 januari 2011 kl. 15:25

Ruben är en favorit. =)
/Joanna

Josefin on 2 februari 2011 kl. 17:00

Jag fastnade för två namn i den första bilden Tyra eller Arvid. Kram pa er hoppas ni slipper magsjukan.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers