.tisdag

1/04/2011 10:29:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ja, just idag hinner det väl knappt bli ljust innan det blir mörkt igen då vi blivit snuvade på lite morgonljus. Synd att det var så mulet så vi missade hela solförmörkelsen! Annars känns det redan att vi går mot ljusare tider tycker jag. Just nu längtar jag bara efter att slänga ut juleländet och få lite vårfint här hemma. Det blir imorgon gissar jag. Resten av helgen har vi tänkt ägna åt kontoret. Ska bli så skönt att få lite ordning där ute äntligen.Det är verkligen världens fulaste rum just nu så före-/efterbilderna får man inte missa…

Natten har varit mycket bättre om någon undrar vilket jag betvivlar. Men bättre har den varit. Ingen vovve som klagat, ingen arg Svante och Olivia sov i sin säng hela långa natten tills i morse då hon kom till mig en stund. Men det märkte jag aldrig. Fast vi kom i säng sent förstås, var ju tvungen att se slutet på den där hockeymatchen. Förlängningen och straffarna var en ren plåga bara för att jag hade så ont i ryggen att jag varken kunde stå eller sitta, och SVT-kanalerna fungerar av någon anledning inte i sovrummet.

Nä dags att städa bort frukosten så vi kan ta fram lunchen snart.

Etiketter:

3 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 4 januari 2011 kl. 15:16

Skönt att natten var bättre, och spännande med kontorsfixet, ser verkligen fram emot bilder.

Kram

mordin on 4 januari 2011 kl. 19:22

Hör hon bättre idag?

Comment by Hanna on 5 januari 2011 kl. 09:47

Ja, måste verkligen komma ihåg kameran denna gång!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers