.bränd

1/10/2011 07:24:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Resten av dagen blev ju inte så bra. Svante var så trött före lunch så han åt nästan inget, så när han vaknade vid två gjorde jag ny lunch åt honom. Startade en gryta på spisen, vände mig om till arbetsbänken och hör ett illvrål. Blixten hade slagit till igen, Svante är verkligen blixtsnabb ibland och han hade lyckats öppna grytskåpet, kliva upp i det och kunde lägga handen på plattan. Stackars, stackars liten. Jag brukar aldrig använda de främre plattorna, varför gjorde jag det idag? Vi spolade handen med vatten en stund, gav honom en Alvedon för jag vet hur ont man jan få och sen var det rätt OK. Svante åt sin lunch och gick sen och lekte innan det brakade loss igen. Han fick jätteont i handen och har varit otröstlig i stort sett fram till nu. Han har lekt lite i diskhon med svalt vatten, det kändes nog rätt bra, men inget annat har fungerat. Nu är han nöjdare men trött så det blir flaska och sängen.




Etiketter: ,

3 hälsningar:

Svärmor on 10 januari 2011 kl. 22:54

Stackars liten, men ibland så hinner man inte med. Tur det finns vatten att leka med. Undrar vilken av killarna som var tröttast?

Comment by Hanna on 11 januari 2011 kl. 09:50

De ligger nog ganska lika där i tröttheten, båda somnar så fort de ser kudden ;)

Comment by Jennie~* on 11 januari 2011 kl. 14:51

Ajaj, lillgrabben! Hoppas det går över fort det onda. De är så snabba de små liven!*faster blåser på handen*

Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers